31 Ocak 2016 Pazar

Flight Simulator X Steam Edition (inceleme ve yorum)

Oynanış Özellikleri: Özellikle havacılık alanına ilgi duyanlar için vazgeçilmez bir oyun. Gerçi oyun diyoruz ama aslında zor ama bir o kadar da zevkli bir simülasyon. İlk başlarda biraz çuvallasanız da öğrendikçe zevk alıyorsunuz. Anlıyacağınız gerçekliğin sınırlarında olabilecek bir oyun. Bu oyun alıştırma, araştırma, merak ve sabır istiyor. Bunu düşünerek satın alın derim. 

Teknik Özellikleri: Bu oyun aslında eski bir oyun arkadaşlar. Sadece Steam bu oyunu satın aldı ve artık Steam üzerinden ulaşılabilir hale getirdi. Oyun eski olduğu için oyunu kapatmakta sıkıntı yaşıyorsunuz. Oyunu Alt+Tab yapamıyorsunuz. Ayrıca grafiksel anlamda da çok iyi olduğu söylenemez.

Sonuç: Peki bu oyunu tavsiye eder miyim? Şu açıdan tavsiye edebilirim; eğer havacılığa ilginiz varsa bu oyun tam sizlik. Fakat bir anlık heves ise oyunu pek tavsiye etmem. Çünkü oyun bu işin meraklısıysanız oynattırıyor.
Ben şahsen oyunu sevdim. Beni saatlerce başında oturtturan bir oyun olduğunu açıkca vurguluyorum.

Not: Bu arada belirtmeden geçmeyim dedim, oyunun yapımcısı Microsoft'tur. Fakat Microsoft bu oyundan elini iyice çekince Steam satın almıştır. Ayrıca bu oyun gerçek uçak kontrolleri üzerine oturtulmuş bir simülasyon olduğu için oldukça zor bir oynanışa sahip.







ADVERTISEMENT
inceloyun

About inceloyun

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :